Λέξεις-Κλειδιά: Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεις!

Τι είναι και πώς λειτουργούν τα keywords ή αλλιώς, οι λέξεις-κλειδιά.

Χρόνος Ανάγνωσης: 10 λεπτά

Πίνακας Περιεχομένων

Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις ή/και φράσεις που καθορίζουν το περιεχόμενο του κειμένου μιας σελίδας στο Διαδίκτυο.


Όσον αφορά το SEO και τις μηχανές αναζήτησης, οι λέξεις-κλειδιά είναι κάθε όρος, λέξη ή φράση, που εισάγουν οι χρήστες στην αναζήτηση της Google (ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης) όταν αναζητούν για κάτι.

Επίσης, οι λέξεις-κλειδιά είναι όροι αναζήτησης που ένας κάτοχος ιστότοπου ή επαγγελματίας SEO θα χρησιμοποιήσει για τη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου με την ελπίδα να καταταχθεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

Γιατί είναι σημαντικές οι λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι ιδιαίτερα σημαντικές για μια επιχείρηση με διαδικτυακή παρουσία. Αποτελούν την ραχοκοκαλιά της online στρατηγικής και καθορίζουν τις “μάχες” που θα δώσετε για να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας στις κατατάξεις της Google.

Όταν βελτιστοποιούμε έναν ιστότοπο γύρω από συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις-κλειδιά, ο ιστότοπος έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί υψηλότερα σε σχετικές αναζητήσεις. Ποιος είναι ο στόχος σας σε αυτό;

“Ο στόχος σας είναι να κατευθύνετε όσους χρησιμοποιούν την αναζήτηση της Google στην δική σας ιστοσελίδα και όχι στους ανταγωνιστές σας…”

Για να το πετύχετε αυτό χρειάζεται να εμφανίζεται ο δικός σας ιστότοπος ψηλότερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας. Μάλιστα, όσο πιο ψηλά εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας για ένα πλήθος λέξεων κλειδιών, τόσο περισσότεροι χρήστες θα την επισκέπτονται. Και οι χρήστες αυτοί είναι πολλοί. Καθημερινά όλοι μας χρησιμοποιούμε τις μηχανές αναζήτησης για να βρούμε πληροφορίες, υπηρεσίες, ή προϊόντα.

Οπότε, καταλαβαίνετε ότι η αναζήτηση για λέξεις-κλειδιά αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα για μια επιτυχημένη καμπάνια SEO. Για την ακρίβεια, κάθε καμπάνια βελτιστοποίησης ενός ιστότοπου για τις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να ξεκινάει πρώτα από την έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Αφού θα έχετε βρει τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, τότε θα μπορείτε να ξεκινήσετε τις υπόλοιπες σημαντικές διεργασίες βελτιστοποίησης SEO. Μερικές από τις οποίες περιλαμβάνουν -αλλά δεν περιορίζονται- σε:

• Καθορισμός της δομής του ιστότοπου
• Καθορισμός του περιεχομένου που θα δημοσιευτεί
• Οργάνωση των κατηγοριών και των σελίδων προϊόντων σε ένα eshop

Έχοντας τα παραπάνω υπόψιν, ας δούμε με περισσότερες λεπτομέρειες τι είναι και τι περιλαμβάνει η έρευνα για λέξεις-κλειδιά.

Τι είναι η έρευνα λέξεων-κλειδιών

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών (keyword research) είναι η διαδικασία εύρεσης και ανάλυσης λέξεων κλειδιών (όρων αναζήτησης) που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν στις μηχανές αναζήτησης.

Στόχος της είναι η χρήση αυτών των δεδομένων για τη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) ή για τη χρήση τους σε διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης, Google Ads (PPC) ή ακόμα και για άλλους σκοπούς ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών μπορεί να αποκαλύψει ερωτήματα ως προς τη στόχευση, τη δημοτικότητα των ερωτημάτων, τη δυσκολία κατάταξής τους και πολλά άλλα.

Γιατί όμως χρειάζεται να γίνει η διαδικασία αυτή; Στην συνέχεια του άρθρου θα δούμε μαζί γιατί είναι απαραίτητη μια σωστή έρευνα για τις λέξεις ή φράσεις-κλειδιά και τι θα πρέπει να γνωρίζουμε για να μπορέσουμε να επιλέξουμε τις κατάλληλες για το πλάνο μας.

Γιατί να διαλέξω συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά;

Όπως προαναφέρεται, μέσω της έρευνας για λέξεις-κλειδιά, μπορούμε να βρούμε δεδομένα για τους όρους αναζήτησης που μας αφορούν ώστε να δημιουργήσουμε ένα πλάνο SEO. Στο πλάνο όμως δεν βάζουμε όλες τις λέξεις-κλειδιά που βρίσκουμε μέσω της διαδικασίας.

Υπάρχουν κάποια δεδομένα που χρειάζεται να αναλύσουμε έτσι ώστε να καταλήξουμε ως προς το ποιους όρους θέλουμε και αξίζει να στοχεύσουμε. Για παράδειγμα, δεν θέλετε να στοχεύσετε τις πιο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά για το προϊόν/τον κλάδο σας αν ο ιστότοπος σας είναι νέος ή αν μόλις ξεκινάτε για πρώτη φορά SEO.

Παρόλο που μπορεί να είναι πολύ δελεαστικό να τις στοχεύσετε, ταυτόχρονα θα είναι και πολύ πιο δύσκολο να κερδίσετε μια υψηλή κατάταξη σε αυτές λόγω του ανταγωνισμού που θα έχετε να αντιμετωπίσετε.
Αντίστοιχα, δεν θέλετε να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά που κανείς δεν αναζητά.

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις ιδιότητες των λέξεων-κλειδιών και πώς τις αξιολογούμε ώστε να καθορίσουμε ποιες από αυτές είναι οι κατάλληλες για το πλάνο μας.

Βασικές ιδιότητες των Λέξεων-Κλειδιών

Οι ιδιότητες που μας ενδιαφέρουν περισσότερο είναι 2:

  • Πλήθος – Όγκος αναζητήσεων
  • Ανταγωνισμός SERPS

Όγκος Αναζητήσεων (Search Volume)

Ο όγκος αναζητήσεων μας δείχνει πόσες φορές έχει χρησιμοποιηθεί μια λέξη-κλειδί μέσα σε έναν μήνα. Εργαλεία όπως το Ubersuggest, Ahrefs, SemRush κ.ά., υπολογίζουν τον μέσο όρο των μηνιαίων αναζητήσεων. Επίσης, τα δεδομένα εμφανίζονται ανά γεωγραφική περιοχή και συνηθίζεται να παρουσιάζονται ανά χώρα. Έτσι, μπορούμε να εξετάσουμε πόσες αναζητήσεις γίνονται με τη χρήση κάποιου συγκεκριμένου όρου στην Ελλάδα ή σε κάποια άλλη χώρα που ενδέχεται να μας ενδιαφέρει.

Η ιδιότητα αυτή μας δείχνει πόσο δημοφιλής είναι μια λέξη-κλειδί και πόσους επισκέπτες μπορούμε να περιμένουμε ως αποτέλεσμα της υψηλής κατάταξης στην συγκεκριμένη χώρα που εξετάζουμε.

Για παράδειγμα ο όρος αναζήτησης “παπούτσια adidas”.

Search Volume λέξης κλειδί

Για να δείτε τον όγκο αναζητήσεων μιας λέξης κλειδί, θα χρησιμοποιήσετε κάποιο από τα εργαλεία που προαναφέρονται.

Το Ubersuggest είναι ένα καλό σημείο για να ξεκινήσετε, καθώς το εργαλείο αυτό προσφέρεται δωρεάν.

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Keyword Planner της Google το οποίο προσφέρεται και αυτό δωρεάν αν έχετε λογαριασμό Google Ads.

Όπως θα παρατηρήσετε, τα δύο εργαλεία δίνουν διαφορετικό αριθμό μηνιαίων αναζητήσεων. Αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους, όπως ο διαφορετικός τρόπος υπολογισμού των δεδομένων, η διαφορά στις βάσεις δεδομένων των εργαλείων κ.α.

Εκείνο που μας ενδιαφέρει να γνωρίζουμε όμως είναι ότι τα δεδομένα που μας δίνουν τέτοια εργαλεία δεν είναι ποτέ απόλυτα. Κανείς δεν έχει πρόσβαση στα ακριβή δεδομένα της Google, οπότε όλα τα εργαλεία μας παρουσιάζουν απλώς εκτιμήσεις.

Οι εκτιμήσεις αυτές είναι υπερ αρκετές για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε την τάξη μεγέθους του όγκου αναζητήσεων για μια λέξη κλειδί.

Παράδειγμα λέξης κλειδί σε Keyword Planner

Φυσικά ο όγκος αναζητήσεων είναι ένα σημαντικό δεδομένο για την μελέτη μας, όμως δεν αποτελεί το μοναδικό δεδομένο που χρειαζόμαστε. Πέραν του πόσες αναζητήσεις γίνονται κάθε μήνα, είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε και το πόσο δύσκολο είναι να αποκτήσουμε μια υψηλή κατάταξη για τον όρο αυτό. Ένας τρόπος για να δούμε την δυσκολία αυτή είναι να κοιτάξουμε για τον ανταγωνισμό για τη λέξη-κλειδί.

Ανταγωνισμός

Η εύρεση ενός όρου αναζήτησης με υψηλό όγκο αναζητήσεων προκαλεί ενθουσιασμό αν αναλογιστεί κανείς πόσους επισκέπτες μπορεί να αποκτήσει ο ιστότοπος αν καταφέρει να καταταγεί ψηλά στην αναζήτηση της Google. Όσο περισσότερο δημοφιλής είναι όμως μια λέξη-κλειδί τόσες περισσότερες ιστοσελίδες θα προσπαθούν να κερδίσουν τις πρώτες θέσεις στην αναζήτηση για τον όρο αυτό.

Στις λέξεις-κλειδιά με πολύ υψηλό όγκο αναζητήσεων, της τάξεως των μερικών χιλιάδων και άνω, θα παρατηρήσετε ότι κατατάσσονται πρώτοι συνήθως πολύ μεγάλοι ιστότοποι, όπως δημοφιλή διαδικτυακά καταστήματα, μεγάλα brands, γνωστοί εκδότες κτλ.

Το γεγονός αυτό καθιστά ιδιαίτερα δύσκολο μέχρι και ακατόρθωτο να μπορέσει ένας νέος ή μικρότερος ιστότοπος να ανταγωνιστεί και να κερδίσει μια θέση στα πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησης. Στοχεύοντας έναν τέτοιο όρο, το πιθανότερο είναι να αφιερώσετε πολύ ενέργεια και budget για μια μάχη η οποία είναι εντελώς άνιση και με πολύ μικρές πιθανότητες νίκης.

Έτσι, χρειάζεται να επιλέγουμε λέξεις-κλειδιά με ανταγωνισμό στα μέτρα μας. Μπορείτε να βρείτε πλήθος αναζητήσεων, με αρκετά χαμηλότερο ανταγωνισμό και να ξεκινήσετε από εκεί. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά θα είναι συνήθως long-tail, δηλαδή μακροσκελής όροι αναζήτησης (θα δούμε στην συνέχεια περισσότερα για αυτό το είδος λέξεων-κλειδιών). Οι όροι αυτοί συνήθως έχουν αρκετά χαμηλότερο όγκο αναζητήσεων, παράλληλα όμως είναι και αρκετά πιο εύκολο να κερδίσετε μια θέση στα πρώτα αποτελέσματα.

Για να δείτε τον ανταγωνισμό μιας λέξης ή φράσης κλειδί, ενός συγκεκριμένου όρου, μπορείτε να κάνετε μια αναζήτηση στην Google ή να χρησιμοποιήσετε ένα εκ των εργαλείων Uberssugest, SEMRush, Ahrefs.

Αρχικά ας ξεκινήσουμε από τη Google. Αναζητώντας λοιπόν με τη λέξη-κλειδί που θέλετε, παρατηρήστε τους ιστότοπους που εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αν στις πρώτες θέσεις και γενικά στην πρώτη σελίδα εμφανίζονται πολύ μεγάλες ιστοσελίδες, τότε το πιθανότερο είναι ότι θα δυσκολευτείτε πολύ να κερδίσετε μια θέση ανάμεσά τους. Αν από την άλλη βλέπετε ότι στα αποτελέσματα υπάρχουν και ιστοσελίδες κοντά στο μέγεθος της δικής σας ιστοσελίδας, τότε υπάρχει πιθανότητα να μπορέσετε να κερδίσετε μια θέση στα πρώτα 10 αποτελέσματα.

Επιπλέον, μπορείτε να δείτε τον ανταγωνισμό του όρου αναζήτησης που σας ενδιαφέρει σε ένα από τα εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω. Τα εργαλεία αυτά υπολογίζουν το πόσο δύσκολο είναι να κερδίσετε μία θέση στην πρώτη σελίδα, ανάλογα το πόσο ισχυρό backlink προφίλ έχουν οι ιστότοποι που βρίσκονται στις πρώτες 10 θέσεις. Όσο πιο μεγάλος είναι αυτός ο αριθμός, τόσο δυσκολότερο είναι να κερδίσει κάποιος μια θέση στην πρώτη σελίδα. Βέβαια, ο αριθμός αυτός δεν είναι απόλυτος και αποτελεί απλώς ένα δεδομένο που μας δίνουν τα εργαλεία. Μας δείχνει όμως τη γενική εικόνα.

Για παράδειγμα, για να έχει περισσότερες ελπίδες να κερδίσει μια θέση στα πρώτα αποτελέσματα ένας νέος ιστότοπός σας, καλό θα ήταν σε πρώτο στάδιο οι λέξεις ή φράσεις-κλειδιά που στοχεύετε να έχουν δυσκολία κάτω από 10. Όσο περνάει ο καιρός μπορείτε να δοκιμάσετε με δυσκολία μέχρι 20, στην συνέχεια μέχρι 30 και ούτω καθεξής.

Παράδειγμα δυσκολίας λέξης κλειδί

Μέχρι τώρα, είδαμε τα δύο κυριότερα χαρακτηριστικά που χρειάζεται να εξετάσουμε για να επιλέξουμε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά για το πλάνο μας. Η δουλειά όμως δεν σταματάει εδώ. Μπορεί να έχουμε βρει λέξεις-κλειδιά με ικανοποιητικό όγκο αναζητήσεων και χαμηλό ανταγωνισμό, όμως τι περιεχόμενο χρειάζονται οι όροι αυτοί για να μπορέσουμε να κερδίσουμε μια θέση στην πρώτη σελίδα της Google; Συνεχίστε την ανάγνωση για να δείτε τι επιπλέον χρειάζεται να λάβουμε υπόψιν πριν την τελική επιλογή των λέξεων κλειδιών που θα χρησιμοποιήσουμε για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπο μας.

Πρόθεση αναζήτησης και λέξεις-κλειδιά

Η πρόθεση αναζήτησης για μία λέξη-κλειδί μάς δείχνει τι θέλουν να κάνουν οι χρήστες αναζητώντας. Πλέον, όλοι μας χρησιμοποιούμε σε πολύ μεγάλο βαθμό τις μηχανές αναζήτησης καθημερινά για να λύσουμε ερωτήματα που έχουμε, για να βρούμε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, κτλ.

Ανάλογα με την πρόθεση αναζήτησης οι λέξεις-κλειδιά χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:

  • Πρόθεση αγοράς
  • Πρόθεση εύρεση πληροφορίας
  • Πρόθεση πλοήγησης

Λέξεις-κλειδιά με πρόθεση αγοράς


Οι όροι αναζήτησης που υποδεικνύουν ότι ο χρήστης έχει πρόθεση να αγοράσει κάτι. Οι αναζητήσεις αυτές μπορεί να αφορούν τόσο υπηρεσίες όσο και προϊόντα. Μερικά παραδείγματα τέτοιων αναζητήσεων:

• αγορα γυναικεία αθλητικά nike
• μεταχειρισμένο iphone 6
• θηκη για samsung τιμη
• επισκευη iphone τιμη


Τέτοιοι όροι αναζήτησης περιέχουν λέξεις όπως “τιμή”, “αγορά”, “subscribe” κτλ.

αποτελεσματα αναζητησης για λεξη κλειδι με προθεση αγορας

Λέξεις-κλειδιά με πρόθεση εύρεσης πληροφοριών

Οι όροι αναζήτησης που υποδεικνύουν ότι ο χρήστης έχει πρόθεση να βρει πληροφορίες. Τέτοιες λέξεις-κλειδιά μπορεί να έχουν ως στόχο την εύρεση μιας συνταγής, οδηγιών προς μια τοποθεσία ή αξιοθέατο, πληροφοριών σχετικά με ένα ζήτημα, κτλ.

Συνήθως οι όροι αναζήτησης με πρόθεση εύρεσης πληροφοριών δεν υποδεικνύουν την άμεση πρόθεση αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης δεν βρίσκεται ακόμα στη φάση που θέλει να αγοράσει κάτι. Όμως μπορεί να σημαίνει ότι χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή υπηρεσία, να κάνει συγκρίσεις για να βρει τις καλύτερες επιλογές κτλ. Οι πληροφορίες αυτές είναι σημαντικό να βρίσκονται στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης, καθώς βοηθώντας τους χρήστες να βρουν τις πληροφορίες που ψάχνουν, αυξάνονται οι πιθανότητες να πραγματοποιήσουν μια αγορά από τον συγκεκριμένο ιστότοπο, ενώ παράλληλα μεγαλώνει το branding της επιχείρησης.

Λέξεις-κλειδιά με πρόθεση πλοήγησης

Όροι αναζήτησης που υποδεικνύουν την πρόθεση εύρεσης συγκεκριμένου ιστότοπου ή περιεχομένου.

Μερικά παραδείγματα:

  • facebook login
  • καρμπονάρα πετρετζίκης
  • alpha bank συνδεση

Σε ποιες άλλες κατηγορίες χωρίζονται οι λέξεις-κλειδιά;

Εκτός της πρόθεσης αναζήτησης, οι επαγγελματίες του SEO έχουν ακόμα μερικές κατηγορίες με τις οποίες κατατάσσουν μια λέξη-κλειδί.

Branded αναζητήσεις

Branded λέξεις-κλειδιά είναι όλοι οι όροι αναζήτησης που περιλαμβάνουν ένα brand. Για παράδειγμα, “παπούτσια Adidas”, “μεταχειρισμένα Toyota”, κτλ.

Long-tail λέξεις-κλειδιά

Long-tail keywords είναι οι όροι αναζήτησης που περιέχουν 3 ή περισσότερες λέξεις. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά έχουν συνήθως χαμηλό όγκο αναζητήσεων, αλλά πολύ συγκεκριμένη πρόθεση αναζήτησης. Η στόχευση τέτοιων όρων αναζήτησης βοηθάει πολύ τους χρήστες απαντώντας σε πολύ συγκεκριμένα ερωτήματα που έχουν.

Geo-targeted όροι αναζήτησης


Οι όροι αναζήτησης που περιλαμβάνουν μια περιοχή, πόλη ή τοποθεσία. Τέτοιες αναζητήσεις συχνά αφορούν αναζητήσεις τοπικού ενδιαφέροντος, όπως για παράδειγμα, “οδοντίατρος Αθήνα”, “συνεργείο αυτοκινήτων Ηράκλειο”, κτλ. Τέτοιες λέξεις-κλειδιά είναι ιδανικές για τον ιστότοπο μιας επιχείρησης που εξυπηρετεί κοινό σε συγκεκριμένη πόλη ή περιοχή.

Πώς χρησιμοποιούμε τις λέξεις-κλειδιά;

Αφού έχετε βρει τις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στον ιστότοπό σας ως μέρος της καμπάνιας SEO, στο πλάνο περιεχομένου του blog σας ή σε διαφημίσεις PPC. Στο άρθρο αυτό θα δούμε για τη χρήση τους στο SEO. Τις υπόλοιπες δύο χρήσεις τους, θα τις δούμε σε μεταγενέστερο άρθρο μας.

Λέξεις-κλειδιά και SEO

Όπως προαναφέρεται στο άρθρο αυτό, οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν τη βάση για οποιαδήποτε καμπάνια προώθησης ιστοσελίδας SEO. Αφού λοιπόν έχουμε επιλέξει τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά για το πλάνο μας, χρειάζεται να βεβαιωθούμε ότι υπάρχουν στο περιεχόμενο του ιστότοπού μας. Οι ενέργειες αυτές συγκαταλέγονται στο On-Page SEO και αφορούν τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου ενός ιστότοπου.

Μερικά από τα σημεία όπου θα χρειαστεί να προσθέσετε τις λέξεις-κλειδιά είναι:

  • Οι τίτλοι των σελίδων του ιστότοπου
  • Το περιεχόμενο των σελίδων (τα κείμενα σας δηλαδή)
  • Οι κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών
  • Οι υποενότητες του περιεχομένου σας
  • Το περιεχόμενο των άρθρων του blog σας

 

Σε αυτό το σημείο είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καταλάβουμε ότι δεν χρειάζεται να το παρακάνουμε και να προσθέτουμε παντού τη λέξη-κλειδί που θέλουμε να στοχεύσουμε. Πλέον οι μηχανές αναζήτησης είναι αρκετά έξυπνες ώστε να κατανοούν το περιεχόμενο μιας σελίδας. Επίσης, όταν χρησιμοποιούμε μια λέξη κλειδί υπερβολικά, είναι πολύ πιθανό οι μηχανές αναζήτησης να θεωρήσουν ότι προσπαθούμε να τις ξεγελάσουμε και τα αποτελέσματα να είναι αντίθετα από αυτά που προσδοκούμε.

Ο στόχος της βελτιστοποίησης του περιεχόμενου με λέξεις ή φράσεις-κλειδιά είναι διπλός. Από τη μία θέλουμε να ικανοποιούμε τον αναγνώστη που θα διαβάσει το περιεχόμενό μας και από την άλλη, να βοηθήσουμε τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο μας. Όμως, το σημαντικότερο είναι να ικανοποιούμε τους αναγνώστες μας. Θέλουμε να δώσουμε τις καλύτερες απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτουν, έτσι ώστε να παραμένουν για περισσότερο χρόνο μέσα στην ιστοσελίδα και να “καταναλώνουν” περισσότερο περιεχόμενο. Αυτό ακριβώς εξετάζει και η Google. Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στα δεδομένα αυτά, αφού ο μόνος στόχος της είναι να ικανοποιεί τους χρήστες της, προσφέροντάς τους το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο.

Συμπεράσματα

Όπως είδαμε στο άρθρο αυτό, οι λέξεις κλειδιά είναι όλες εκείνες οι φράσεις και οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες όταν αναζητούν στις μηχανές αναζήτησης.

Με την έρευνα για λέξεις κλειδιά μπορούμε να κατανοήσουμε σε πολύ μεγάλο βαθμό τους δυνητικούς μας πελάτες, κατανοώντας την πρόθεση που κρύβεται πίσω από κάθε τους αναζήτηση. Έτσι, είστε σε θέση να προσφέρετε το περιεχόμενο που αναζητούν να βρουν, προσφέροντας τους τις πληροφορίες που χρειάζονται σε κάθε στάδιο της διαδικτυακής τους αναζήτησης με αποτέλεσμα να βελτιώνετε την σχέση σας με το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε.

Ο σκοπός του άρθρου αυτού είναι να μπορέσετε να κατανοήσετε τις λέξεις κλειδιά και τον ρόλο που έχει κάθε μια ξεχωριστή αναζήτηση για την ιστοσελίδα σας. 

Στο μέλλον θα σας παρουσιάσουμε με περισσότερη λεπτομέρεια πως μπορείτε να κάνετε μόνοι σας μια έρευνα για λέξεις κλειδιά, καθώς και πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα της έρευνας για να κάνετε μια επιτυχημένη και κερδοφόρα καμπάνια Google Ads!

Μέχρι τότε, αν έχετε απορίες όσον αφορά το SEO και θέλετε να μάθετε περισσότερα γύρω από αυτό, διαβάστε το άρθρο μας, “τι είναι το SEO;

 

Θες να δεις πώς θα μπορούσε ωφελήσει το SEO την επιχείρησή σου;

Σχετικά Άρθρα
lead generation

Lead Generation: Τι είναι και πώς θα το πετύχετε το 2023

Πρωταρχικός σκοπός μιας επιχειρηματικής ιστοσελίδας είναι η αύξηση του πελατών. Πέρα από τα προφανή πλεονεκτήματα που προσφέρει το διαδίκτυο σε αυτόν τον τομέα, μια από

ennovate.gr - cookies icon 005

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης.